FRI FRAGT OVER DKK 500 | LEVERING 1-3 HVERDAGE | NEMT MED MOBILEPAY

RETUR & REKLAMATION

1. HVORDAN SENDES VAREN RETUR? 

Produkter som er købt på www.pinocodense.dk kan returneres indenfor 14 dage efter modtagelsen. Hvis du vil returnere en vare, så fortæl os det indenfor 7 dage efter modtagelse af varen og send en e-mail til med teksten "RETUR" samt dit ordre nr til shop@pinocodense.dk og forklar hvorfor. Fortrydelsesretten annulleres, hvis du bruger produktet på en måde, der åbenlyst reducerer salgsværdien markant. Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som da de modtog varen. Bemærk, at du er ansvarlig for varerne, indtil vi modtager dem og skal derfor dække returomkostningerne, hvis varen er beskadiget. Hvis varen er ødelagt eller mistet under forsendelsen, kan du holdes ansvarlig. I dette tilfælde er det dit eget ansvar at dokumentere returneringen. Når varen er modtaget i fin stand hos os, vil din sum af penge refunderes til køberkontoen. Husk at skriv dit ordre nr samt reg og konto på en seddel i pakken. 
Fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varer påhviler altid dig som køber. Ved ønske om ombytning til anden vare, sendes den nye bestilling / vare fragtfri til dig. Dette gælder dog ikke ved ombytning af udsalgsvarer.
 
 
SEND RETUR TIL ADRESSE:
PINOC STORE
VESTERGADE 82
5000 ODENSE C
DANMARK

Ved afviste eller ikke-afhentede pakker opkræves et gebyr på 79,-

Bemærk: Vi modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.

*Bemærk at varen af en bestemt størrelse eller skrøbelighed kan leveres personligt og afhentes i vores butik i Vestergade 82, 5000 Odense C, Danmark. 

 

2. AFHENT OG BYT 

Det er altid muligt for alle vores kunder at bytte og afhente deres webshop ordre i vores butik.
 
Pinoc Store
Vestergade 12
5000 Odense C 
Danmark  

 

 

3. BESKADIGE PAKKER

Varerne er forsikret under transit og vi beder dig venligst kontrollere indholdet af pakken efter modtagelse. Hvis pakken og / eller indholdet er beskadiget ved modtagelsen, bedes du fortælle det inden for 24 timer efter modtagelsen, så vi kan få genopført varens omkostninger.
Ved beskadiget varer / reklamationer: Send os en mail til shop@pinocodense.dk - du vil herefter modtage et link til oprettelse af reklamation. 
PINOC er ansvarlig for varer, der er beskadiget under forsendelsen. Vi vil venligst udskifte varen eller returnerer omkostninger for varen, hvis den ikke længere er på lager. Når vi hører fra dig, prøver vi at spore din pakke. Hvis det ikke spores inden for 14 dag, sender vi en ny pakke uden omkostninger.  

 

4. KLAGE 

Vi håber at alle er tilfredse - hvis ikke, bedes du kontakte vores kundeservice og sende os en mail shop@pinocodense.dk. Vi bestræber os på at svare hurtigst muligt og gerne indenfor 24 timer. PINOC handler i overensstemmelse med de retningslinjer og og love, der er fastlagt i Danmark Forbrugerbureau. Klager kan fremsættes i overensstemmelse med reglerne i lov om salg af varer. Du har derfor også 2 års reklamationsret i følge købeloven.  

 

 

5. REKLAMATIONSRET

Kunden har altid reklamationsret, hvis varen er beskadiget eller andet – minimum 24 måneder jf. Dansk lovgivning