RETUR & REKLAMATION

1. HVORDAN SENDES VAREN RETUR? 

Produkter, som er købt på www.pinocodense.dk til normal pris kan returneres indenfor 14 dage efter modtagelsen. 
Vedlæg din ordreseddel i pakken, så vi ved, at det er din ordre, vi har modtaget.

Det koster 49 kr. i returgerbyr at sende retur, og de fratrækkes det beløb, du skal have tilbage. Husk at beholde kvitteringen, hvis nu uheldet skulle være ude og din pakke bliver væk. 
Fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varer påhviler altid dig som køber. Ved ønske om ombytning til anden vare, sendes den nye bestilling / vare fragtfri til dig. Dette gælder dog ikke ved ombytning af udsalgsvarer.
Fortrydelsesretten annulleres, hvis du bruger produktet på en måde, der åbenlyst reducerer salgsværdien markant.
Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som da du modtog varen. Bemærk, at du er ansvarlig for varerne, indtil vi modtager dem og skal derfor dække returomkostningerne, hvis varen er beskadiget. Hvis varen er ødelagt eller mistet under forsendelsen, kan du holdes ansvarlig. I dette tilfælde er det dit eget ansvar at dokumentere returneringen. Når varen er modtaget i fin stand hos os, vil din sum af penge refunderes minus de 49 kr for returlabel (hvis dette er benyttet) til køberkontoen hurtigst muligt.
Ved afviste eller ikke-afhentede pakker opkræves et gebyr på 79,-

Bemærk: Vi modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.

*Bemærk at varen af en bestemt størrelse eller skrøbelighed kan leveres personligt og afhentes i vores butik i Vestergade 82, 5000 Odense C, Danmark. 
 
 
2. RETURNER, AFHENT OG BYT 
Det er altid muligt for alle vores kunder at returner, bytte og afhente deres webshop-ordre i vores butik.
 
Pinoc Store
Vestergade 12
5000 Odense C 
Danmark  

3. SPECIELLE BYTTEREGLER OMRKRING JULEGAVER.

Varer købt til julegaver til normalpris byttes til og med d. 7. januar.

Nedsatte varer købt til julegaver byttes til og med d. 3. januar. 

 

4. BESKADIGEDE PAKKER

Varerne er forsikret under transit og vi beder dig venligst kontrollere indholdet af pakken efter modtagelse. Hvis pakken og / eller indholdet er beskadiget ved modtagelsen, bedes du fortælle det inden for 24 timer efter modtagelsen, så vi kan få genopført varens omkostninger.
Ved beskadiget varer / reklamationer: Send os en mail til shop@pinocodense.dk - du vil herefter modtage et link til oprettelse af reklamation. 
PINOC er ansvarlig for varer, der er beskadiget under forsendelsen. Vi vil udskifte varen eller returnere omkostninger for varen, hvis den ikke længere er på lager. Når vi hører fra dig, prøver vi at spore din pakke. Hvis det ikke spores inden for 14 dage, sender vi en ny pakke uden omkostninger.  

 

5. KLAGE 

Vi håber, at alle er tilfredse - hvis ikke, bedes du kontakte vores kundeservice og sende os en mail shop@pinocodense.dk. Vi bestræber os på at svare hurtigst muligt og gerne indenfor 24 timer. PINOC handler i overensstemmelse med de retningslinjer og og love, der er fastlagt i Danmark Forbrugerbureau. Klager kan fremsættes i overensstemmelse med reglerne i lov om salg af varer. Du har derfor også 2 års reklamationsret i følge købeloven.  

 

 

6. REKLAMATIONSRET

Kunden har altid reklamationsret, hvis varen er beskadiget eller andet – minimum 24 måneder jf. Dansk lovgivning